woensdag 11 februari 2015

KOFFERS INPAKKEN

Morgen gaan we de koffers inpakken. Lastig om te bepalen wat we mee moeten nemen. De weersvoorspelling varieert van 17 tot 25 graden. En 's avonds koelt het wel
af. Ik denk dus dat we zowel korte broeken als dikke truien mee moeten nemen! Maar dat is allemaal prima, we gaan gewoon lekker allemaal leuke dingen doen, en lekker eten! En als het een keer wat regent, gaan we lekker naar een indoor shopping mall of zo. Dinsdag lijkt de mooiste dag te worden, dus die moeten we maar reserveren voor lekker zonnen aan het zwembad.

4 opmerkingen:

  1. Dikke truien niet nodig hoor! Het is 's avonds fris, soms koud, maar een dik vest volstaat. Of je moet een ontzettende koukleum zijn, ik zelf ben dat niet zo ;-) Vandaag was heerlijk, lekker liggen zonnen bij het zwembad, heerlijke temperatuur van 19 graden. in de zon voelt dat veel warmer aan. En nu is het fris, 's ochtends vroeg vrij koud, maar mijn dikke vest volstaat dan even. Al snel is de temperatuur lekker. Pak ze, en goede reis alvast! Volgens mij wisselen wij elkaar af hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede reis. Ik ga het verslag mee lezen. leuk !

    BeantwoordenVerwijderen