zaterdag 21 februari 2015

DAG 8 - TERUGREIS DEEL 1

Tsja, daar zitten we dan op Orlando airport. Door het slechte weer in Philadelphia is onze vlucht vertraagd en halen we de aansluiting naar Amsterdam niet. We zijn overgeboekt naar de vlucht van zondagavond i.p.v. zaterdagavond en komen dus een dag later thuis. Als ik dit schrijf zijn we nog steeds in afwachting of we uberhaupt
vanavond nog naar Philly kunnen. Anders hebben we een ander probleem, want 1. Alle hotels in Orlando zijn volgeboekt ivm Daytona500 en 2. Alle vluchten op zondag en maandag naar Philly zijn al volgeboekt. Het is dus nog volledig onduidelijk hoe de reis gaat verlopen, maar ik hoop dat we nog naar Philly kunnen vanavond, want ik heb met veel pijn en moeite een hotel gevonden daar...

9 opmerkingen:

  1. Heel vervelend op de terugreis als dit gebeurd! We zeggen altijd wel ik wil nog niet weg etc, maar nu zit je een soort van vast op de luchthaven en dat is ook niets! Ik duim voor jullie dat het goed geregeld word en jullie of lekker naar een hotel kunnen of snel richting Philadelpia kunnen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat vervelend zeg! Dit wil je echt niet... Hopelijk konden jullie toch nog naar Philly en in een hotel. Ik duim voor jullie dat jullie snel naar huis kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat vervelend! Heel veel succes daar..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei dat is vervelend!! Ik hoop dat jullie inmiddels meer duidelijheid hebben. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O dat is niet prettig. Als je eenmaal je koffers hebt gepakt wil je ook wel weer naar huis. En dan zit je niet op dit soort vertragingen te wachten Hoop dat het allemaal vanavond nog lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen zeg! Hopelijk is het nu toch opgelost. Als je dan toch naar huis moet, wil je dit zo snel mogelijk. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een nare toestand. hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en een vlucht naar huis. Wij hebben vorig jaar iets soortgelijks gehad en dat is echt niet leuk! Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend hopelijk kunnen jullie toch nog vertrekken

    BeantwoordenVerwijderen