maandag 29 december 2014

ONGEPLAND TOCH NAAR FLORIDA

Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling, maar we gaan toch een weekje naar Florida. Dat we op vakantie zouden gaan in de voorjaarsvakantie, daar waren we wel uit. We willen natuurlijk wel mooi weer hebben, dus al een beetje gezocht naar de Canarische Eilanden. Maar daar kan het nog best matig zijn in februari. Bovendien is dat niet echt goedkoop... Toen ik ineens goedkope tickets zag naar Orlando, waren we er snel uit. Qua kosten maakt het nu niets meer uit met de Canarische eilanden, maar de beleving is toch net iets anders! Dus gaan we weer! We vliegen met US Airways via Philadelphia naar Orlando. Een week later maken we de omgekeerde weg.
Het wordt een heerlijk weekje relaxen in een villa. Die hebben we ook al gevonden. Het is een 3 slaapkamer / 2 badkamer villa met private pool in Davenport. Ziet er heerlijk uit! We gaan niet zoals de vorige keer weer veel plannen, het wordt lekker relaxen.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk vooruitzicht! Jullie gaan als ik weer naar huis ga, daar moet ik nog even niet aan denken ;-) En idd, met leuke prijzen is dit net zo duur als een weekje Can.Eilanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je blog gevonden en ga je zeker volgen! Jij mooi weer…wij mooi weer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Richard en familie, hoop ik u hebben een geweldige tijd in de villa en het weer is aardig voor u.

    BeantwoordenVerwijderen